آماده باش پست برای ارسال بسته‌های نمایشگاه کتاب

1403/02/20-16:55

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافق با خانه کتاب و ادبیات ایران، طی نامه‌ای به تمام ادارات کل استان‌ها خواستار همکاری کامل برای ارسال و تحویل بسته‌های کتاب خریداری شده از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سریعترین زمان ممکن شد. 

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طبق توافق انجام شده با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ارسال بسته‌های پستی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۹ همین ماه توسط شرکت ملی پست انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مخاطبان می‌توانند به دو روش خرید حضوری از محل غرفه ناشران در محل مصلی تهران (قبول مرسولات از طریق باجه پستی تعیین شده در محل مصلی تهران) و همچنین به صورت مجازی از طریق سامانه نمایشگاه کتاب (با استفاده از سرویس تجارت الکترونیک/ پنل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران) سفارش‌های خود را دریافت کنند. 

در اطلاعیه شرکت ملی پست آمده‌است: با توجه به رشد قابل توجه ترافیک پستی به دلیل ترکیبی‌بودن خرید کتاب به صورت فیزیکی و مجازی، سعی بر آن است تا با رعایت نکات اصولی و پیشگیری از هرگونه بی نظمی، ارسال‌ها به بهترین شکل ممکن و با نظارت کامل انجام شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: