وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه کتاب متفاوت‌ترین و باشکوه‌ترین روزها را در تاریخ برگزاری این رویداد فرهنگی رقم زد

2023-05-23 16:51

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با پایان شکوهمند خود و مجموع فروش بیش از ۴۰۱ میلیارد تومان متفاوت‌ترین و باشکوه‌ترین روزها را در تاریخ برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه و جهان اسلام را رقم زد.

به گزارش ستاد خبری سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در فضای مجازی درباره سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نوشت: 

«خدا را شاکرم که سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران با پایان شکوهمند خود و مجموع فروش بیش از ۴۰۱ میلیارد تومان، متفاوت‌ترین و باشکوه‌ترین روزها را در تاریخ برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه و جهان اسلام رقم زد.

نمایشگاهی که مردمی آغاز شد و مردمی نیز به کار خود پایان داد تا با فروش بیش از ۳.۵ میلیون نسخه کتاب جشن بزرگ نویسندگان، ناشرین و کتابخوانان ایران زمین تکمیل شود.

بازدید چندین ساعته رهبر عزیزمان از این رویداد، تفقد و منویات معظم‌له در خصوص نمایشگاه امسال، دلگرمی مضاعفی برای من و همکارانم در وزارتخانه به‌عنوان سربازان فرهنگی کشور عزیزمان ایران بود.»

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار شد.

Join Us: