مدير كميته اجرايي نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران:

رنگ‌ها، مخاطبان نمايشگاه را راهنمایی می‌کنند

1393/02/10-21:19

مدير كميته اجرايي بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: رنگ‌ها در بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران معرف بخش و فعاليت خاصي است تا بازديدكنندگان راحت‌تر به محل مورد نظر خود،‌ راهنمايي شوند.

حسین صفری‌ در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران‌ اظهار كرد:‌ از آنجا كه در سال‌هاي گذشته بخشي از مشكلات به اطلاع‌رساني درباره سالن‌هاي مختلف مربوط مي‌شد، امسال تصميم گرفتيم تمركز خود را بر اين موضوع قرار دهيم.

صفری افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته براي اطلاع‌رساني به بازديدكنندگان،‌ انتخاب رنگ براي هر بخش بود كه به همين دلیل، بخش دانشگاهي با رنگ زرد، كودك و نوجوان صورتي، آموزشي نارنجي، بين‌المللي قرمز، فعاليت‌هاي جنبي و فرهنگي بنفش و عمومي آبي مشخص مي‌شوند.

وی ادامه داد:‌ همچنين پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني در محوطه و سالن‌ها، به شكلي ويژه طراحي شده و با ارتفاع و رنگ مناسب، در معرض ديد بازديدكنندگان قرار دارد تا به راحتي بتوانند آن‌ها را شناسايي كنند.

به گفته مدير كميته اجرايي بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، جانمايي غرفه‌هاي اطلاع‌رساني نيز به گونه‌اي است كه بازديدكنندگان بتوانند دسترسي راحتي به آن داشته باشند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: