مدیرعامل موسسه تألیف و ترجمه آثار هنری فرهنگستان هنر:

نمایشگاه به رونق اقتصاد نشر منجر می شود

1390/02/14-08:30

مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری فرهنگستان هنر، در ششمین سال حضور در نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران به عرضه 60 عنوان کتاب جدید و مجموع 300 عنوان کتاب می­پردازد.

علیرضا اسماعیلی، مدیرعامل مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری فرهنگستان هنر در گفت و گو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران گفت: فرهنگستان هنر بعنوان ناشر تخصصی کتاب­های هنری، در نمایشگاه امسال با کتاب­های جدیدی در عرصه پژوهش در موسیقی محلی اقوام ایرانی، معماری روستایی، نگارگری، و کتاب ارزشمند فرهنگ شاهنامه حاضر شده است.
وی تغییر چیدمان غرفه­ها به صورت الفبایی را بسیار مناسب دانست و افزود: در سال­های گذشته ناشران قرار گرفته در انتهای سالن با بازدیدکننده کمتری مواجه بودند که امسال با برنامه­ریزی مسئولان این مشکل برطرف شده است.
مدیر انتشارات فرهنگستان هنر ادامه داد: نمایشگاه کتاب تهران بهترین عرصه برای معرفی و فروش آثار یکسال ناشران و نویسندگان است و ناشران می­توانند در این ایام خارج از مشکلات شبکه توزیع کتاب در کشور، به عرضه مستقیم کتاب­های خود بپردازند.
وی روند پیشرفت نمایشگاه در سالهای اخیر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: وجود دستگاه­های کارت خوان و شبکه­های بانکی فعال در نمایشگاه، در تسهیل ارتباط ناشران با بازدیدکنندگان بسیار مؤثر بوده است.

به ما بپیوندید: