پژوهشگر و کارگردان تئاتر:

نمایشگاه کتاب تهران؛ پله ای به سوی اعتبارات جامعه فرهنگی

1390/02/14-08:30

فرشید ابراهیمیان گفت: روند روبه رشد نمایشگاه کتاب دلیلی بر افزایش شاخص فرهنگ کشور و صعودی به سوی اعتبارات جامعه فرهنگی در سطح جهان است.

این مترجم و منتقد کشورمان در گفتگو با ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران گفت: با بیان این که روند تحول نمایشگاه کتاب طی سالهای گذشته خاطر نشان کرد: وجود کتابهای تخصصی مورد نیاز دانشجویان برای استقبال هر ساله علاقمندان به کتاب کمال مطلوبی ایجاد می­کند. و فضای فرهنگی کتابخوانی را بوجود می­آورد.
وی ادامه داد: به دلیل گستردگی دانشگاههای کشور در نقاط مرزی کشورمان نیاز به کتابهای دانشگاهی در نقاط مرزی هم وجود دارد و نمایشگاه کتاب تهران برای تأمین منابع علمی و درسی با قرار دادن انبوهی از کتابهای دانشگاهی در یک مکان این امکان را فراهم کرده است.
ابراهیمیان از عرضه ترجمه کتاب «نقد کمدی­های شکسپیر» در نمایشگاه کتاب خبر داد و عنوان کرد: این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

استاد دانشگاه هنر معماری تهران اظهار داشت: کتاب «نقد ناشر از نظر تا عمل» چاپ انتشارات نمایش نیز در بیست و چهارمین نمایشگاه بین­المللی کتاب ارائه خواهد شد

به ما بپیوندید: