تلفنهای کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بازدیدکنندگان اعلام شد
1390/02/16-08:30
کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، خطوط تلفنی 5-8849644 را برای برقراری ارتباط با مردم و رسیدگی به شکایات بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران اختصاص داده است.
سیدحسین سیدی، معاون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با ستاد اطلاعرسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران گفت: به منظور رسیدگی سریع به شکایات مردمی در خصوص نحوه خدماتسانی، امکانات رفاهی و نظم حاکم بر نمایشگاه کارشناسان کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در بخشهای مختلف نمایشگاه کتاب مستقر شدهاند.
وی افزود: رسیدگی به شکایات در طول نمایشگاه و در صورت مرتفع نشدن بعداز نمایشگاه نیز از طریق کارشناسان و بازرسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.