بهمن دری:

ماکت میدان لولو بحرین در نمایشگاه نصب شد

1390/02/20-08:30

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نصب ماکت میدان لولو بحرین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بهمن دری، معاون فرهنگی وزیر ارشاد عصر امروز(18 اردیبهشت ماه) با غلامعلی حدادعادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدار کرد.

وی در این دیدار به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران اشاره و اظهار کرد: امسال 20 درصد نسبت به سال گذشته به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران افزوده شده است.

وی در ادامه به ساخت ماکت میدان لولو بحرین در سالن کتابهای خارجی اشاره کرد و گفت: این ماکت توسط دانشگاه علم و صنعت ساخته شده است که در بحرین توسط رژیم آل خلیفه نابود شده بود.

وی همچنین به روز شهادت حضرت زهرا (س) که با روز چهارم نمایشگاه کتاب هم زمان شد پرداخت و ادامه داد: غرفه ویژه حضرت زهرا (س) به مناسبت بزرگداشت این بانوی بزرگوار در شبستان برپا شده است و سالن ویژهای نیز در این راستا تدارک دیده شده است که فردا افتتاح میشود و در آن به ارائه آثار برگزیده جشنوارههای کتاب پرداختهایم.

دری با اشاره به این که کارهای این غرفه نهایی شده است، افزود: 95 درصد اقدامات این غرفه به پایان رسیده است و تنها از نظر نورپردازی با مشکل رو به رو است که تا فردا رفع و آماده بازدید خواهد شد.

 

به ما بپیوندید: