استقبال میلیونی بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

1390/02/21-08:30

کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روزانه پاسخگوی مسایل و سوالات مذهبی اعتقادی شرعی بیش از 500 نفر از بازدیدکنندگان هستند.

حجت‌الاسلام علی مخدوم، رئیس ملی مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش تعداد کارشناسان در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب در واقع یک جشنواره بزرگ فرهنگی و مکانی برای تبادل اندیشه‌ها و ارتقای سطح دانش و معرفت است.

وی افزود: تنوع قومی- فرهنگی و اعتقادی مخاطبان نمایشگاه کتاب را در هیچ‌کدام از همایش‌ها و جشنواره‌های دیگر نمی‌توان یافت و به همین دلیل، اینجا بهترین فرصت برای برقراری ارتباط و پاسخگویی به شبهات دینی و عقیدتی و تقویت انگیزه‌های مذهبی مردم است.

وی در خصوص کتاب‌های مذهبی عرضه شده در نمایشگاه گفت: متاسفانه بسیاری از کتاب‌های مذهبی و اعتقادی منتشر شده در سال‌های اخیر، به ورطه تکرار و تقلید افتاده‌اند و هنوز بسیاری از ظرفیت‌ها و نکته‌های نهفته در این حوزه کشف و به روزرسانی نشده است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، نیازسنجی مخاطبان این حوزه و تطبیق متون چاپ شده در کتاب‌ها با نیاز روز جامعه را بهترین راه ارتقای کمی و کیفی کتاب‌های مذهبی دانست.

 

به ما بپیوندید: