شيوه‌هاي اعلام شكايت از ناشران در نمايشگاه كتاب تهران اعلام شد

1391/02/15-08:30

بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب مي‌توانند شكايات مربوط به تخلفات ناشران حاضر در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، را به كميته ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اعلام كنند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، تمامي بازديدكنندگان اين دوره از نمايشگاه مي‌توانند در صورت بروز هرگونه مشكل، شكايات خود از ناشران حاضر در نمايشگاه كتاب را به صورت كتبي و با درج نام و شماره تماس به مسئولان كميته ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات تحويل دهند.

اين شكايات بعد از دريافت، توسط هيات رئيسه كميته مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و سپس با حضور ناشر مربوطه و شاكي به موارد طرح شده رسيدگي خواهد شد.

مراجعه‌كنندگان همچنين مي‌توانند از طريق شماره‌هاي 88496224 و 88496216 با اين كميته تماس حاصل كرده و شكايات خود را مطرح كنند

به ما بپیوندید: