برگزاري مسابقه كتاب‌شناسي در بخش نهادها و سازمان‌ها

1391/02/16-08:30

نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با هدف ترويج فرهنگ و كتابخواني و آشنايي بيشتر مخاطبان به ويژه نسل جوان با كتاب اقدام به برگزاري مسابقه كتاب‌شناسي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، كرده است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با حضور در بخش نهادها و سازمان‌ها در اين نمايشگاه به منظور سنجش اطلاعات عمومي بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب، اقدام به برگزاري مسابقه كتاب‌شناسي كرده است.

بنابراين گزارش از آنجا كه بيشتر مردم به حل جدول علاقه‌مند هستند، اين مسابقه به صورت حل جدول طراحي شده است كه موضوع آن شامل آشنايي با مولفان و نويسندگان كتاب‌هاي داخلي و خارجي، ناشران، حوزه تاليف و اسم كتاب است.

در اين مسابقه سوالات به همراه جواب به افراد ارايه مي شود و علاقه‌مندان فقط جواب‌ها را در جدول قرار مي‌دهند. بازديدكنندگان از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، مي‌توانند با حضور در غرفه نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در بخش نهادها و موسسات در اين مسابقه شركت كنند. در پايان زمان برگزاري اين نمايشگاه به قيد قرعه جوايزي به شركت كنندگان اهدا خواهد شد.

به ما بپیوندید: