مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان:

چشم‌انداز 25 ساله براي نمايشگاه تدوين كنيم

1391/02/16-08:30

منصور ايماني در بازديد از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، پيشنهاد داد چشم‌انداز 25 ساله اين رويداد فرهنگی تدوين شود.

منصور ايماني، مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران اظهار كرد: نظم و افزايش اطلاع‌رساني، افزايش آمار كمي تعداد ناشران و كتاب‌ها از جمله نقاط قوت اين دوره از نمايشگاه است.

 

وي با اشاره به ربع قرن برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، افزود: مي‌توانيم با توجه به شاخص‌هاي فرهنگي چشم‌اندازي براي نمايشگاه كتاب تعيين كنيم و تا نيم قرن برگزاري این نمايشگاه، پيگير آن باشيم.

ايماني ادامه داد: با تعيين چشم‌انداز مي‌توان فعاليت نمايشگاه كتاب را ارزيابي كرد تا در آينده بررسي كنيم. به طور مثال در 25 سالگي در چه مرحله‌ای بوديم و در 50 سالگي به كجا رسيده‌ايم.

اين مقام مسئول تاكيد كرد تعيين چشم‌انداز در تمام فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري و نه تنها نمايشگاه كتاب مي‌تواند مورد توجه قرار گيرد.

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان در ادامه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري تاكيد كرد: بنابر فرمايش مقام معظم رهبري نمايشگاه كتاب بهار يا گلستان كتاب است. اميدوارم در آينده ما هر روز يا هر ماه شاهد بهار كتاب باشيم.

به ما بپیوندید: