بخش «ربع قرن جهاد فرهنگي» مرواريدي غلتان در ذيل نمايشگاه كتاب

1391/02/16-08:30

بخش ربع قرن جهاد فرهنگي به گفته بسیاری از مسئولان و بازدیدکنندگان از ویژگی‌هاي برجسته بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران است.

 

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، نمايشگاه كتاب هر سال ويژگي‌هاي خاصي دارد و امسال نيز در دوره بيست و پنجم آن، بخش ربع قرن جهاد فرهنگي به صورت ويژه فعاليت‌ها و اقداماتي كه در طول دوره‌هاي قبل این نمايشگاه انجام شده را به نمايش گذاشته است. نمايشگاهي كه از سال 1366 تاكنون هرسال برگزار شده، مسئولان اجرايي را بر آن داشت تا بخش ويژه‌اي تحت عنوان «ربع قرن جهاد فرهنگي» راه‌اندازي كنند.

نمايشگاه كتاب از نگاه مقام معظم رهبري، فرآيند شكل‌گيري بخش‌هاي مختلف 25 دوره برگزاری نمایشگاه كتاب، معرفي ناشران برگزيده دوره‌هاي مختلف، نمايش پوسترهاي 25 دوره این رویداد فرهنگی، نمايشگاه عكس مسئولان بازديدكننده دوره های مختلف و نمودارهاي مقايسه‌اي از روند روبه‌رشد دوره‌هاي متوالي برگزاری نمايشگاه از بخش‌هاي شاخص اين بخش است. بيرون از سالن زيباي اين بخش نيز يادماني با نماد سيمرغ نصب شده است كه نشان‌دهنده صعود و بالندگي كتاب در دوره بيست و پنجم آن است.

به ما بپیوندید: