عليرضا دبير:

نمايشگاه بين‌المللي كتاب رشد چشمگيري داشته است

2012-05-07 08:30

عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران گفت: طي سال های گذشته نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به ويژه در عرصه بين الملل رشد چشمگيري داشته است.

عليرضا دبير، عضو كميسیون فرهنگي شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران، ضمن ابراز اميدواري از آماده شدن هرچه سريع‌تر باغ كتاب جهت تعيين خانه اصلي نمايشگاه كتاب بيان كرد: نمايشگاه بين المللي كتاب تهران متعلق به تمام كشور است. هرساله مردم از اقصي نقاط ايران و جهان براي بازديد از اين رويداد فرهنگي به تهران مي‌آيند تا كتاب‌هاي مورد نياز خود را تهيه كنند.

وي با تقدیر از زحمات مسئولان این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب افزود: باتوجه به استقبال مردم از این دوره نمایشگاه كتاب به نظر می رسد باید برای رفاه حال بازديدكنندگان به فكر آماده‌سازي يك مكان مناسب بود.

دبير در پايان به ارتقاء سطح كيفي و كمي نمايشگاه كتاب اشاره كرد و توضيح داد: طي سال های گذشته نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به ويژه در عرصه بين الملل رشد چشمگيري داشته است، اما بايد سطح توقع را از خودمان بالا ببريم تا هر سال شاهد بالندگي و تكامل بیشتری در بخش‌هاي مختلف نمايشگاه باشيم.

Join Us: