آيت‌الله مقتدايي:

عملكرد مسئولان نمايشگاه كتاب در اشاعه حجاب مطلوب است

1391/02/20-08:30

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مسئولان بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، براي ترويج و رعايت حجاب اقدامات مثبتي انجام داده‌اند.

آيت‌الله مقتدايي، عضو مجلس خبرگان رهبري و مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران ضمن ارزيابي مثبت از اقدامات مسئولان براي رعايت حجاب در سطح اين رويداد فرهنگي اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان این دوره از نمایشگاه اقدامات خوبي در جهت ترويج و رعايت حجاب و عفاف در سطح نمايشگاه كتاب انجام داده اند که فعاليت‌هاي مثبتي چون نصب بنرهاي ويژه حجاب و ياد شهدا از آن جمله است.

وي تصريح کرد: ممكن است كساني كه از بيرون به نمايشگاه كتاب مي‌آيند احساس آزادي و امنيت بيشتري در اين فضا داشته باشند و حجاب خود را كمتر رعايت كنند، بنابراین مي‌توان با اقدامات مختلف چون نصب بنر و يادآوري ارزش‌ها به آنها حجاب و عفاف را گوشزد كرد.

آيت‌الله مقتدايي به مسئولان برپايي نمايشگاه كتاب پيشنهاد داد، افرادی را به سطح نمايشگاه بفرستند تا باكمال احترام و با هديه عكس و آثاري از شهدا، به اشخاصي كه حجاب را رعايت نكرده‌اند، تذكر دهند چراكه برخورد محترمانه و فرهنگسرا تاثير بيشتري دارد.

وي ضمن تشكر از اقدامات مسئولان نمايشگاه كتاب بيست و پنجم در جهت اشاعه حجاب، اظهار اميدواري كرد چنين اقداماتي گسترش يابد تا در نمايشگاه شاهد فضايي معنوي اسلامي باشيم.

آيت‌الله مقدايي عضو مجلس خبرگان رهبري و مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور در ششمين روز برپايي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، ضمن ديدار با بهمن دري، معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگي و ارشاد اسلامي و رئيس نمايشگاه كتاب از روند برگزاري اين رويداد بازديد كرد.

 

 

به ما بپیوندید: