حسن بيادي:

«نمايشگاه كتاب» بهترين مكان برای فرهنگ‌سازي در زمينه توليد ملي است

1391/02/21-08:30

نائب رییس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: نمايشگاه كتاب، بهترين مكان برای فرهنگ‌سازي در زمينه رشد توليد ملي است.

حسن بيادي، نائب رییس  شوراي اسلامي شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران گفت: با توجه به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام سال «توليد ملي، حمايت از توسعه و كار ايراني» براي اينكه در حوزه فرهنگي رشد داشته باشيم، بايد بسترهاي لازم براي این کار را فراهم كنيم.

وي افزود: بنابراين بيست و پنجمين دوره نمايشگاه كتاب، بهترين مكان برای فرهنگ‌سازي در زمينه رشد توليد ملي است، از این رو شاخص هایی مانند استانداردهاي بين المللي، ايجاد بسترهاي لازم براي توليد، افزايش كيفيت و بهره‌وري و ايجاد رقابت در عرصه توليد، هرساله مد نظر مسئولان برگزار كننده اين نمايشگاه قرار دارد.

بيادي برگزاري نمايشگاه كتاب پس از پيروزي انقلاب اسلامي را سنت حسنه‌اي عنوان و تصریح كرد: با وجود اينكه در زمينه ارايه توليدات ملي در حوزه نشر بسترهاي لازم براي تبليغ انتشارات و آثار برتر وجود ندارد، اين نمایشگاه توانسته تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کند.

 

نائب رییس  شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان كرد: تا زماني كه تبليغات به صورت تجاري براي كالاهاي فرهنگي مطرح باشد با توجه به بسترهاي گران تبليغاتي، نمي‌توان شاهد رشد كتابخوان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در كشور بود.

به ما بپیوندید: