اطلاع‌رساني گسترده نمايشگاه كتاب به مخاطبان

1391/02/21-08:30

به منظور رفاه حال بازديدكنندگان از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور، اطلاع‌رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در 4بخش رايانه‌اي، محيطي، سالني و تلفني انجام مي‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، اطلاع رسانی درخصوص این نمایشگاه و آثار عرضه شده در آن در 4 بخش رايانه‌اي، محيطي، سالني و تلفني صورت می گیرد و در مجموع 200 نفر مشغول پاسخگويي به سئوالات بازديدكنندگان، جمع آوري و به روز رساني اطلاعات هستند.

ايستگاه بخش رايانه‌اي كه به ارايه اطلاعات محل استقرار ناشران، جستجوي كتاب‌هاي بخش خارجي و داخلي اختصاص دارد، در مبادي ورودی نمايشگاه و شبستان مستقر شده‌است و در 9 ايستگاه محيطي مستقر در مناطق مختلف در حياط مصلاي بزرگ امام‌خميني(ره) نيز كار توزيع نقشه و راهنمايي شفاهي بازديدكنندگان به سمت بخش‌هاي موردنظر صورت مي‌گيرد. همچنين با استقرار نيروهاي حرفه‌اي و مطلع از جانمايي ناشران در 15 ايستگاه، اطلاع‌رساني در خصوص سالن ها به بازديدكنندگان انجام می شود.

در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، نيز همچون 3 دوره گذشته 10 خط تلفن با شماره 9-88496281 جوابگوي سوالات مردم درخصوص ساعت كار نمايشگاه، محل استقرار ناشران و بخش‌هاي جنبي نمايشگاه است.

به ما بپیوندید: