آيت‌الله محسن حيدري:

نامگذاري سالن‌ها به نام شهيدان از ابتكارت نمايشگاه كتاب بود

1391/02/22-08:30

نماينده ولي فقيه و امام جمعه خوزستان تاكيد كرد: طرح عفاف و حجاب يك ابتكار مثبت و ستودني از سوي مسئولان برگزاري نمايشگاه كتاب بوده است.

آيت‌الله محسن حيدري، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران ابراز كرد: این نمايشگاه يك اتفاق بزرگ و ارزشمند در عرصه فرهنگ است كه مي‌توان آن را محلي براي تلاقي انديشه‌ها، تعامل ناشران و كتابخوانان همچنين ترويج كتابخواني دانست.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان ضمن قدرداني از اقدامات مسئولان براي ترويج حجاب در سطح نمايشگاه كتاب گفت: طرح حجاب و عفاف و نصب بنرهاي ويژه در سطح نمايشگاه بیست و پنجم، نامگذاري سالن‌ها به نام شهيدان، برپايي سالن بيداري اسلامي، ياس و ربع قرن از ابتكارات قابل توجه مسئولان در اين دوره از نمايشگاه كتاب است.

امام جمعه خوزستان حجاب را يكي ازمعروف‌ها دانست كه بايد با تذكر و اقدامات فرهنگي آن را اشاعه داد.

آيت‌الله محسن حيدری، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در ششمین روز از برپايي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، با بهمن دري، معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس این نمايشگاه، دیدار و از این رويداد فرهنگی بازديد كرد.

به ما بپیوندید: