روح الله ولي‌نژاد:

رعايت حجاب و عفاف در نمايشگاه امسال محسوس است

1391/02/22-08:30

مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان گفت: 25 سال برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب رویداد مهمی است كه به نوعي نقطه عطف در تاريخ فرهنگ و نشر كشور محسوب مي شود.

 

روح الله ولي نژاد، مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران اظهار كرد: نمايشگاه كتاب تهران ظرفيت ها و قابليت هاي لازم و كافي را دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شرايط خوبي براي دسترسي مراجعه كنندگان به نمايشگاه كتاب فراهم كرده است.

وي نمايشگاه بين المللي كتاب تهران را رويدادي غني برشمرد و افزود: 25 سال برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب رویداد مهمی است كه به نوعي نقطه عطف در تاريخ فرهنگ و نشر كشور محسوب مي شود.

مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان با اشاره به نصب بنرهاي ويژه حجاب و عفاف در نمايشگاه بيست و پنجم كتاب، تصريح كرد: نمايشگاه كتاب به عنوان رويدادي فرهنگي در دوره بيست و پنجم خود با مسايلي چون حجاب و همين طور نام و ياد شهدا گره خورده است و به نظر مي رسد در اين بخش نيز تكميل شد.

وي با بيان اينكه جامعه بايد با كتاب پيوند بخورد، گفت: كتاب غذاي روح جامعه است و بايد در سبد خريد مردم قرار گيرد. ما به هر ميزاني كه ارتباط جامعه و كتاب را بيشتر كنيم به همان نسبت نيز بهره بيشتري خواهيم برد.

به گفته ولي نژاد جامعه كتابخوان، آرام‌تر، منطقي‌تر و هماهنگ‌تر است و مي تواند پشتوانه انقلاب را فراهم كند.

روح الله ولي نژاد، مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان گلستان در هفتمين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از اين رويداد بازديد كرد.

به ما بپیوندید: