سخنگوي وزارت امور خارجه:

سالن بيداري اسلامي نشانه سازگاري نمايشگاه كتاب با تحولات بين‌المللي است

1391/02/22-08:30

رامين مهمان پرست گفت: ابتكار ايجاد سالن بيداري اسلامي نقطه قوت نمايشگاه است اميدوارم چنين ابتكاراتي در سال‌هاي آينده نيز تكرار شوند.

رامين مهمان‌پرست، سخنگوي وزارت امورخارجه در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران، عنوان كرد: نمايشگاه كتاب تهران يكي ازمهمترين رويدادهاي فرهنگي در سطح بين الملل است.

وی ادامه داد: تعداد زیاد بازديدكنندگان و استقبال بی نظیر مردم از این نمايشگاه، نشان دهنده فرهنگ والاي ملت ايران است.

سخنگوي وزارت امور خارجه افزود: ملتي با سابقه فرهنگي، تاريخي، تمدني طولانی بدون شک حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد، که نمایشگاه کتاب توانسته در این راستا نقش مهمی برعهده داشته باشد. این در حالی است که در اين سال‌ها كيفيت نمايشگاه كتاب به ویژه در دوره بیست و پنجم آن رشد قابل توجهي كرده است.

مهمان‌پرست با اشاره به فزوني علاقه مردم و قشر جوان به كتاب يادآور شد: با بيشتر شدن توجه افراد جامعه ميزان دسترسي به كتاب های مفيد و متنوع نیز افزايش مي‌يابد که اين اتفاق پايه و اساس رشد و توسعه كشور است.

وی خاطرنشان كرد: هرچه نویسندگان و ناشران ما خلاقيت و ابتكارات بيشتري داشته باشند، بهتر می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب و موجبات رضایت خاطر آنها را فراهم آورند.

سخنگوي وزارت امور خارجه تصریح کرد: امسال با رعايت همه جوانب، بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، پررونق‌تر از گذشته برگزار شده است.

مهمان‌پرست حضور سالن بيداري اسلامي را نشانه سازگاري نمايشگاه كتاب با تحولات بين‌المللي دانست و گفت: ايجاد چنین سالن‌هايي برآورده كردن نيازهاي مخاطب را راحت‌تر تضمين مي‌كند. مردم امروز خواهان به دست آوردن اطلاعات بيشتر درباره تغييرات كشورهاي اسلامي هستند و احساس مي‌كنند دوستان جديدي به ياران انقلاب افزوده شده است.

سخنگوي وزارت امور خارجه در پايان ابراز كرد: ابتكار ايجاد سالن بيداري اسلامي نقطه قوت نمايشگاه است اميدوارم چنين ابتكاراتي در سال‌هاي آينده نيز تكرار شوند.

به ما بپیوندید: