استاندار كرمان:

بازديد مقام معظم رهبري از نمايشگاه كتاب، مهر تاييدي بر موفقيت آن است

1391/02/23-08:30

اسماعيل نجار معتقد است؛ حضور مقام معظم رهبري در روزهاي ابتدايي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، مهر تاييدي بر موفقيت اين رويداد فرهنگي است.
اسماعيل نجار، استاندار كرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران اظهار كرد: به اعتقاد من يكي از ضروري‌ترين و اجتناب‌ناپذيرترين نمايشگاه‌هايي كه بايد در طول سال برگزار شود، نمايشگاه بين المللي كتاب تهران است.
وي نمايشگاه كتاب را يكي ازمهمترين رخدادهاي كشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي توصيف كرد و افزود: نوآوري، افزايش تيراژ كتاب، استقبال بيشتر ناشران داخلي و خارجي و تنوع عناوين ارايه شده اين نمايشگاه را به يك رويداد مهم و تاثيرگذار تبديل كرده است.
به گفته استاندار كرمان حضور بيش از 1600 ناشر خارجي از 77 كشور و 2400 ناشر داخلي همچنين عرضه 340 هزار عنوان كتاب در دوره بيست و پنجم نمايشگاه كتاب، نشان از توجه متوليان برپايي اين رويداد فرهنگي و اقبال مردم به كتاب و كتابخواني دارد.
نجار با بيان اينكه جذابيت‌هاي اين دوره از نمايشگاه كتاب با توجه به خلاقيت مسئولان آن بيشتر از دوره هاي گذشته است،گفت: خوشبختانه مردم به ارتقاي فكري خود علاقه‌مند هستند و به نظر مي‌رسد با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري كتاب در سبد هزينه خانوار قرار گرفته است.
وي حضور مقام معظم رهبري در روزهاي ابتدايي نمايشگاه كتاب را مهر تاييدي برموفقيت آن دانست و افزود: به اعتقاد من انبوه استقبال مردم از اين رويداد با نرخ سرانه مطالعه مغايرت دارد و بايد در اين باره تحقيق گسترده اي انجام شود.
اسماعيل نجار، استاندار كرمان در هفتمين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، از اين رويداد فرهنگي بازديد كرد.

 

به ما بپیوندید: