در بخش سازمان‌ها و نهادها صورت گرفت

توزيع 6 هزار كتابچه صرفه‌جويي آب در نمایشگاه کتاب

1391/02/23-08:30

شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با حضور در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در راستاي فرهنگسازي مصرف آب 6 هزار كتابچه صرفه جويي آب را در بين بازديدكنندگان توزيع كرده است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، امسال شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با حضور در نمايشگاه كتاب اقدام به توزيع كتابچه‌هاي روش صرفه جويي آب براي خانواده‌هاي تهراني و بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب كرده است.
اين غرفه با شعار مروجان مصرف بهينه آب با حضور كارشناساني از شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور به سئوالات تخصصي و عمومي بازديدكنندگان با موضوع آب تهران و اطلاعاتي درباره فاضلاب و پس آب تهران پاسخ دادند.
همچنین شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور از نويسندگان بيش از یکصد كتاب تخصصي در حوزه آب و فاضلاب براي چاپ حمايت مالي و در روزهاي برگزاري نمايشگاه كتاب نيز اقدام به توزيع 6 هزار كتابچه صرفه جويي آب كرده است.
این شركت در سال جاری با حمايت از پروژه‌هاي تحقيقاتي از توليدات و تقويت شركت‌هاي بازرسي حتي كنترل كيفي كالاهاي آب و فاضلاب با توجه به نامگذاري «سال توليد ملي حمايت ازكار و سرمايه ايراني» سعي در بالا بردن ظرفيت صنايع دارد.
همچنين با تشكيل كارگروه تخصصي و برنامه ريزي براي توسعه توليدات داخلي به خصوص در حوزه آب و فاضلاب سعي داريم به شعار امسال جامعه عمل بپوشانيم.
 

به ما بپیوندید: