جواد آرين منش:

«كتاب» تزريق خون به پيكره و روح جامعه است

1391/02/23-08:30

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: توجه به مقوله كتاب تزريق خون به پيكره و روح جامعه است و اين اقدام ارزشمند همواره مورد توجه رهبر انقلاب اسلامي قرار گرفته است.

جواد آرين منش، عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران عنوان كرد: نمايشگاه بين المللي كتاب با توجه به فعاليت‌هاي جانبي، باشگاه بزرگ فرهنگي است كه كل كشور را از نظر علمي و فرهنگي تحت تاثير قرار مي‌دهد.
وي افزود: توجه به مقوله كتاب تزريق خون به پيكره و روح جامعه است و اين اقدام ارزشمند همواره مورد توجه رهبر انقلاب اسلامي قرار گرفته است.
آرين منش با اشاره به نكاتي كه مقام معظم رهبري در ديدارشان از نمايشگاه كتاب به آن اشاره كردند، اظهار كرد: براساس فرمايشات ايشان لازم است توسعه و فرهنگ كتابخواني در كشور افزايش يابد و اين اتفاق تنها با ياري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هماهنگي وزارتخانه‌هاي گوناگون در قالب طرحي مدون، قابليت اجرايي مي‌يابد.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: همچنين مقام معظم رهبري بر لزوم ارزيابي محتوايي نمايشگاه تاكيد كردند كه وزارت ارشاد براي توجه به اين مهم ملزم است بخش كارشناسي تشكيل دهد.
وي تاكيد كرد: توليد ملي تنها منحصر به اقتصاد نيست و در حوزه محصولات فرهنگي نظير كتاب نيز صادق است. موضوع ديگر كه رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاکید دارند، مساله توليد كاغذ است. متاسفانه سال‌هاست كه كارخانجات توليد كاغذ تعطيل شده و اميد است که با تلاش هرچه بيشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهاي مسئول مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.
 

به ما بپیوندید: