با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

علی اسماعیلی» رییس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

1391/09/18-08:30

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش  روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و رییس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1392 و لزوم برنامه ریزی مدون و اعمال دقیق سیاست‌های شورای نمایشگاه، با توجه به تجارب ارزشمند و شایستگی‌ها و قابلیت‌های جنابعالی در امور فرهنگی‌، به موجب این حکم به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و رییس بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید. 
همچنین در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با نظارت دقیق جنابعالی بر موسسات و واحدهای تابعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و جلب همکاری و مشارکت سایر سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور به بهترین وجه ممکن برگزار شود. 
بیست­ وششمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران اردیبهشت ماه سال 1392 برگزار می­شود.

به ما بپیوندید: