حسين ملكي، مسوول بخش رسيدگي به شكايات

پاسخگويي كارشناسانه به شكايات بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب 26

1392/01/26-08:30

 حسين ملكي، مسوول بخش رسيدگي به شكايات ارزيابي عملكرد بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، از آمادگي كارشناسان اين بخش، براي پاسخگويي به درخواست ها، پيشنهادها و انتقادات بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خبر داد.  

به گزارش ستاد خبري بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، ملكي با  اعلام اين خبر  اظهار کرد: گروهي از كارشناسان پاسخگويي به شكايات، به صورت تمام وقت در ايام برپايي نمايشگاه كتاب، در مصلاي امام خميني (ره) مستقر خواهند شد.

وي ادامه داد: اين  كارشناسان، از ميان اعضاي دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انتخاب شده و آماده پاسخگويي به بازديدكنندگان بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خواهند بود.

مسوول بخش رسيدگي به شكايات ارزيابي عملكرد نمايشگاه كتاب تهران، با اشاره به اهميت ارتقاي سطح رضايت بازديدكنندگان از اين نمايشگاه خاطرنشان كرد: در صورت بروز هر گونه شكايت از بخش هاي مختلف نمايشگاه، اقدامات لازم براي ارجاع و رفع نواقص، صورت خواهد گرفت.

بيست وششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، 11 تا 21 ارديبهشت ماه 92 در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد  شد.

 

به ما بپیوندید: