همزمان با ایام نمایشگاه

سایت انتشارات انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود

1392/02/13-08:30

انتشارات انقلاب اسلامی به منظور اطلاع رسانی بهتربه مخاطبان خود همزمان با ایام نمایشگاه از سایت خود رونمایی می کند.

به گزارش ستاد خبری بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای(مد ظله العالی) که متولی نشر آثار مرتبط با معظم له  است ، به منظور ارتباط با علاقه مندان به این حوزه اقدام به راه اندازی سایت کرده است .

از این سایت در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.علاقه مندان می توانند با عضویت در این سایت به آدرس www.khameneibook.ir    ، کتاب های مورد علاقه خود را دریافت کنند.

همچنین انتشارات انقلاب اسلامی تازه های نشر خود را در نمایشگاه کتاب ارائه می کند که از جمله آنها می توان به کتاب       " فلسطین از منظر حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای " نام برد. این کتاب مروری است بر دیدگاه ایشان در مورد مسئله فلسطین به همراه مقدمه ای از دکتر ولایتی که به اهمیت و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می پردازد.

کتاب "بیداری اسلامی" نیز برای اولین بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است که در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.این کتاب بیانات و تحلیل های رهبر معظم انقلاب در سال های مختلف در خصوص اصالت بیداری اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در آن است.

کتاب " درسهای پیامبر اعظم " نیز بیانات رهبر معظم انقلاب در باره شخصیت، ویژگی ها و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) است که به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.این کتاب برای اولین بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و در نمایشگاه عرضه می شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب  تا22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برپا ست.

 

به ما بپیوندید: