رییس مرکز دائره المعارف اسلامی :

نمایشگاه کتاب نماد باروری فرهنگی ایرانیان است

1392/02/14-08:30

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نماد باروری فرهنگی و نشان‌دهنده حرکت سازنده ملت ایران است که امید است برای همیشه امتداد پیدا کند.

 سید محمدکاظم موسوی بجنوردی رییس مرکز دائره المعارف اسلامی در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این مطلب افزود:  اهمیت نمایشگاه کتاب تهران در این است که تبدیل به یک نماد باشکوه از حرکت عظیم فرهنگی مردم ایران شده است و هر ساله نیز بر این شکوه و عظمت افزوده می‌شود.

وی با اشاره به نظم و انضباط مثال‌زدنی نمایشگاه کتاب تهران افزود:  خوشبختانه این نمایشگاه با نظم و انضباط خوبی برگزار می‌شود و هرسال هم بر تعداد ناشران شرکت کننده در آن و تعداد عنوان کتاب هایی که در این نمایشگاه  ارایه می‌شود افزوده شده است.

رئیس مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزاری ادوار نمایشگاه کتاب تهران را همراه با دستاوردهای بزرگی برای کشور خواند و تصریح کرد: معرفی فرهنگ اسلامی - ایرانی و جاذبه‌های فرهنگی انقلاب به جهان از مهم‌ترین این دستاوردهاست.

موسوی بجنوردی افزود: از سوی دیگر نمایشگاه کتاب تهران دستاوردهای معارف بشری را نیز به ملت ایران معرفی می‌کند و این داد و ستد فرهنگی می‌تواند الگویی برای تبادلات فرهنگی میان سایر کشورها با یکدیگر نیز باشد.

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تا21اردیبهشت درمصلی امام خمینی (ره) بر پاست.

 

به ما بپیوندید: