با همکاری رادیو سلامت در ایام نمایشگاه کتاب

خیرین عتیق تهران طرح غربالگری رایگان بینایی برگزار می کنند

1392/02/14-08:30

خیرین عتیق تهران در قالب تعاونی مهرآوران عتیق تهران، با همکاری رادیو سلامت طرح غربالگری رایگان بینایی را  در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می کنند.

به گزارش ستاد خبری بیست وششمین نمایشگاه بین المللی تهران، در راستای ارتقا سلامت بازدیدکنندگان بیست وششمین نمایشگاه کتاب تهران و برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، امسال هم مانند سالهای گذشته در راستای طرح سراسری توزیع هدایای فریم عینک در دانشگاهها و مراکز علمی کشور، خیرین عتیق تهران ، طرح غربالگری رایگان بینایی را در محل نمایشگاه بین المللی کتاب  برگزار می کنند.

علاقه مندان می توانند برای استفاده از این طرح به محل غرفه رادیو سلامت واقع در خیابان پنجم، روبه روی سالن شش دانشگاهی مراجعه کنند.

همچنین بازدیدکنندگان می توانند برای بهره مندی از خدمات این خیرین در طول سال ، هنگام خرید کتاب از غرفه داران بن های رایگان ویژه عینک را نیز درخواست کنند و سازمان نهادهای متقاضی برگزاری طرح هم می توانند با مکاتبه از طریق وبسایت aticbrand.com  سهمیه مورد نیاز ارگان خود را دریافت کنند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا شنبه (21 اردیبهشت) در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

به ما بپیوندید: