فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی:

بازی رایانه ای«رعد1»با همکاری وزارت ارشاد تولید می‌شود

1392/02/14-08:30

بازی رایانه‌ای «رعد 1»که به موضوع عملیات آزادسازی کشتی تجاری ایرانی در سواحل سومالی از دست دزدان دریایی می‌پردازد با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید می‌شود.

امیر دریادار  حبیب‌الله سیاری  در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر افزود:  این بازی رایانه‌ای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد را به تصویر می‌کشد و با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان کشور با دلاورمردی‌های سربازان نظام برای دفاع از حق ملت تولید می‌شود.

وی افزود: در این بازی رایانه‌ای مراحلی از عملیات «رعد 1» از جمله درگیری و نحوه دستگیری دزدان دریایی طراحی می‌شود و از سوی دیگر همانطور که مقام معظم رهبری درباره برخورد همراه با رافت اسلامی با دستگیرشدگان آن عملیات تاکید کردند، بخش‌هایی از بازی به روایت نحوه برخورد اسلامی سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستگیرشدگان می‌پردازد.

سیاری گفت: بر اساس هماهنگی‌های اولیه انجام شده با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است این بازی رایانه‌ای در آینده نزدیک تولید و در اختیار مردم ایران به ویژه نسل جوان قرار بگیرد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

به ما بپیوندید: