مظفر خبر داد:

جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در 13 مسیر تاکسیرانی

1392/02/14-08:30

مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را یکی از بزرگترین نمایشگاه های فرهنگی کشور در سطح منطقه دانست و گفت: با توجه به بازدید 5 میلیون نفری از این نمایشگاه و ضرورت خدمات رسانی در حوزه ترافیک 13 مسیر ویژه را برای جابه جایی بازدیدکنندگان تقویت و راه اندازی کرده است.

میثم مظفر در گفت وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: علاوه بر این یک ایستگاه ویژه دیگر در برای بخش بین الملل نمایشگاه کتاب در ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی مقابل مصلای امام خمینی(ره) نیز برپا شده است.

 به گفته مظفر از جمله مسیرهایی که به طور ویژه برای نمایشگاه خدمت رسانی می کنند مسیرهای فلکه دوم صادقیه به پل سیدخندان، از فلکه دوم صادقیه به میدان رسالت، از میدان آزادی به میدان رسالت، از میدان صنعت به میدان رسالت، از میدان پونک به میدان رسالت، از چهارراه شهید قدوسی به خیابان شهید مطهری، از میدان نبوت به خیابان شهید مطهری، از میدان هفت تیر به پل پارک وی، از پیچ شمیران به میدان قدس، از خیابان قائم مقام فراهانی به میدان صنعت و از میدان رسالت به میدان آرژانتین هستند.

وی افزود: همچنین برای اطلاع رسانی ایستگاه هایی که به طور ویژه برای نمایشگاه راه‌اندازی شده است، بنرهای راهنمایی در سطح نمایشگاه و سامانه ها نصب شده است.

مظفر برای برقراری نظم و خدمت رسانی بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب عنوان کرد: ما واحدهای گشتی کنترل و نظارت را مستقر کرده ایم تا بر عمکرد تاکسیران ها در این چند روز نظارت داشته باشند. شهروندان در صورت به وجود آمدن مشکلی در این خصوص می توانند مراتب را با شماره 1888 در میان بگذارند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: