مدیر دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (ره):

تامین نیاز سالانه در نمایشگاه کتاب امکان‌پذیر است

1392/02/14-08:30

 

مدیر دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (ره)، نمایشگاه کتاب را بهترین فضا برای تامین نیاز سالانه کتاب دانست و گفت: با گشت و گذار در این نمایشگاه، به راحتی می‌توان کتاب‌های مورد نیاز را خریداری ‌کرد و این یکی از بهترین ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

 

به گزارش ستاد خبری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حبیب‌الله موسوی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: میزان آگاهی، علم و فرهنگ‌ ملت‌های دنیا با ارزیابی مسایل فرهنگی و علمی آن‌ها سنجیده می‌شود. به همین دلیل، رسیدگی به وضعیت قیمت‌ کتاب‌ها برای ارتقای قدرت خرید مردم ضروری است.

 

وی تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جزو اولین نمایشگاه‌های شاخص در سطح منطقه و خاورمیانه محسوب می‌شود و من معتقدم که در ترویج هرچه بهتر فرهنگ کتابخوانی و معرفی بازار نشر ایران موثر خواهد بود.

 

مدیر دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (ره)، نمایشگاه کتاب را بهترین فضا برای تامین نیاز سالانه کتاب دانست و گفت: خانواده‌ها، دانشجویان، محققان و استادان دانشگاه با گشت و گذار در این نمایشگاه، به راحتی کتاب‌های موردنیاز خود را خریداری می‌کنند و این یکی از بهترین ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

 

موسوی با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به پاس برپایی غرفه ویژه 15 خرداد در سالن یاس تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و قیام 15 خرداد سال 1342 نیز بزرگ‌ترین رویداد تاریخی ایران محسوب می‌شود. به همین خاطربزرگداشت پنجاهمین سالگرد آن در نمایشگاه کتاب، حرکتی شایسته بوده است.

 

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپا خواهد بود.

 

به ما بپیوندید: