"دمان شهریورکودکی" رونمایی شد

1392/02/14-08:30

مجموعه شعر"دمان شهریور کودکی"سروده بهنام زندی  شنبه 14 اردیبهشت ماه در انتشارات نگار و نیما (نشرنگیما) نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

       بهنام زندی درباره این کتاب به ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: قریب 15 سال است که مشغول مطالعه‌ ادبیات کلاسیک و معاصربوده ام و با نیم نگاهی به جریانات شعری دهه های اخیر، اشعار خود را جدایِ از هیاهو و   جریان های اخیر شعرمعاصرنوشته ام.

وی گفت : دستمایه‌ ام درسرودن این مجموعه و سایر شعرهایم ، برداشت و درک شخصی ام از تجربیاتم بوده است؛ تجربیاتی که شامل عشق، انسان، درد و رنج هایی است.

     فریاد شیری ، شاعر و کارشناس ادبی انتشارات نگیما   هم ضمن اشاره به تنوعی که نشر نگیما درانتخاب کتاب ها دارد و با اشاره به اینکه سلیقه خود را درانتخاب کتاب های منتشر شده توسط نشر نگیما دخالت نداده است ، به ارائه نکاتی درباره کتاب "دمان شهریورکودکی"پرداخت.

وی  گفت: این کتاب را     نمی دانیم درکدام جریا ن شعری  از دهه هفتاد به بعد، قرار دهیم؛ چرا که بهنام زندی  به طور مستقل کارکرده  است؛ بنا براین ، جزو آن دسته ازشاعرانی است که جدای ازجریان های اخیر شعر معاصر شعرگفته است .  

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تا21اردیبهشت درمصلی امام خمینی (ره) بر پاست.

   

 

به ما بپیوندید: