«تئوریهای طراحی گرافیک» در نمایشگاه کتاب
1392/02/14-08:30
کتاب «تئوری های طراحی گرافیک» درآمدی بر نظریه های گرافیک است که برای نخستین بار دربیست و ششمین نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
به گزارش ستادخبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، «تئوریهای طراحی گرافیک» گردآوری هلن آرمسترانگ و برگردان مرجان زاهدی پیش درآمدی بر نظریه های طراحی گرافیک است.
نوشته های این کتاب ، یک قرن طراحی و زیباشناسی را در کشورهای مختلف بررسی کرده و انگیزه های اجتماعی حرفه طراحی را در پی می گیرد.
لیسیتزکی، جان تیشکولد، بیاتریس وارد، پل رند، مایکل رایک و لورین وایلد از جمله افرادی هستند که مقالات آن ها در کتاب آمده است.
«تئوری های طراحی گرافیک» از سوی نشر مشکی در نمایشگاه کتاب به فروش میرسد.
کتاب «صدلیکو » (سروده های بلوچی) اثر منصور مومنی نیز از تازه های این نشر محسوب میشود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.