علیرضا دبیر خبرداد:

افتتاح یک کتابخانه همزمان با نمایشگاه کتاب

1392/02/15-08:30

علیرضا دبیر از افتتاح کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس تهران همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نمایشگاه کتاب  به ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: افتتاح این کتابخانه در این روزها که همه چیز حال و هوای کتاب دارد، موجب شد که  مدیریت شهری تهران هم سهمی در این رویکرد فرهنگی داشته باشد.

دبیر افزود: یکی از رویکردهای مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای مسایل فرهنگی مثل راه‌اندازی کتابخانه‌ها و تالیف کتاب‌ها و نشریات است که در حال حاضر این روند ادامه دارد و شورای شهر و کلیه بخش‌های مربوط به مدیریت شهری از این موضوع پشتیبانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخلاف نظر عمومی که ورزشکاران را چندان اهل مطالعه نمی‌دانند، من به مطالعه علاقه دارم وجدا از مطالعات تخصصی مربوط به رشته‌ام یعنی مدیریت، به مطالعه کتاب‌های تاریخی و دینی می‌پردازم و کتابخانه تقریبا بزرگی دارم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: علاوه بر مسئولان و متولیان ، هر شهروندی می‌تواند با سرمایه شخصی خود و با کارهایی هرچندکوچک مانند هدیه دادن کتاب، در نهضت ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام بردارد.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت شهری با چاپ کتاب‌های دانشگاهی ،کودک و نوجوان و فرهنگی و مدیریتی سهم مهمی در ارتقای مطالعه دارد.

  بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

 

 

به ما بپیوندید: