رشد ۲۰ درصدی استقبال مخاطبان از سی‌ویکمین دوره نمایشگاه کتاب

1397/02/22-16:52

رئیس سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مراسم پایانی گفت: این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد از لحاظ استقبال مخاطبان و گردش مالی افزایش داشته‌است.
به ‌گزارش ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محسن جوادی معاون فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مراسم پایانی نمایشگاه کتاب تهران گفت: کتاب ارج و اعتبار زیادی برای ما و برای مردم دارد و به همین دلیل است که ما دیروز میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای بودیم و امروز خوشحال هستیم که میزبان معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری شده‌ایم و کتاب بهانه‌ای است که این بزرگان به این مراسم و به این فستیوال بیایند.
جوادی ادامه داد: امیدوارم، فعالان حوزه‌ی کتاب، ناشران و دیگر کسانی که در حوزه‌ی کتاب فعال هستند از این نمایشگاه تفالی مثبت به دست بیاورند.
رئیس سی‌ویکمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: شعار نمایشگاه «نه به کتاب نخواندن» است و ما به جای پیدا کردن علل کتاب خواندن ترجیح دادیم که به چرایی کتاب نخواندن بیندیشیم. نمایشگاه سعی در پیدا کردن علل کتاب نخواندن دارد و من امیدوارم این راه با امکانات و حمایت دولت برای ما بدرستی باز شود.
جوادی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد از لحاظ استقبال مخاطبان و گردش مالی افزایش داشته‌است. ما در این دوره ۵۰۰ هزار عنوان کتاب داخلی و خارجی داشتیم و مبادلات گروه داخلی، نشست‌ها، فعالیت‌های مختلف حوزه‌ی کتاب در این دوره از نمایشگاه برگزار شده است و انشاالله در سال دیگر ما شاهد رشد بیشتر فعالیت‌ها در زمینه‌ی کتاب و کتابخوانی باشیم.
سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: