ناشران عرب با رئیس نمایشگاه کتاب تهران دیدار کردند

1398/02/12-11:12

رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با جمعی از ناشران عرب دیدار کرد و در جریان مشکلات آن‌‌ها قرار گرفت.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست صمیمانه جمعی از ناشران عرب با رئیس سی و دومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران شامگاه هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران (چهارشنبه 11 اردیبهشت) برگزار شد.
در این دیدار صمیمانه که با حضور محسن جوادی؛ رئیس سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران، قادر آشنا؛ قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران، ایوب دهقانکار؛ سخنگوی نمایشگاه کتاب، احد رضایی؛ مدیر کمیته ناشران خارجی و ناشرانی از کشورهای سوریه، مصر و لبنان حضور داشتند.
ناشران عرب در این دیدار صمیمانه درباره شرایط برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده به گفت‌و‌گو پرداختند.  همچنین درباره  موضوعاتی مانند گمرک، نرخ بالای کتاب، عدم استفاده از سابقه فروش و... گفت و گوهایی انجام شد.
رئیس نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به آشنایی با مشکلات ناشران عرب ابراز امیدواری کرد که در نمایشگاه سال آینده با آغاز سریع‌تر ستاد اجرایی نمایشگاه، ثبت‌نام ناشران در سامانه نمایشگاه، بارگذاری به موقع کتاب‌ها، اطلاع از شرایط و نحوه حضور مشکلات حضور ناشران عرب در نمایشگاه کتاب تهران کمتر شوند.
همچنین احد رضایی در این نشست ناشران عرب را تشویق کرد تا در سامانه فروش ثبت نام کنند و مشخصات کتاب‌های خود را وارد سامانه کنند تا واحدهای ارزیابی بتوانند هر چه سریع‌تر از کتاب‌ها اطلاع بدست آورند تا با آگاهی از شرایط کتاب‌هایشان در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کنند.
 
سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: