استقبال از حضور حداکثری و متقابل ایران و الجزایر در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب دو کشور

1402/03/28-10:39

علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب الجزایر در حاشیه برگزاری بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی، مدیرعامل خانه‌کتاب و ادبیات ایران و  «محمد ایگورب»، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب الجزایر در حاشیه برگزاری بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن با هم دیدار و درباره حضور دو کشور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب گفت و گو کردند. در این دیدار رایزن فرهنگی الجزایر و مسئولان وزارت فرهنگ الجزایر نیز حضور داشتند.

 

در این دیدار، درباره حضور حداکثری و متقابل ایران و الجزایر در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب بحث و تبادل‌نظر شد که مورد استقبال رئیس نمایشگاه بین‌المللی الجزایر قرار گرفت. مقرر شد این موضوع از طریق رایزن فرهنگی و سفارت دو کشور برای حصول نتیجه پیگیری شود.

 

حضور دو کشور ایران و الجزایر در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب به عنوان مهمان ویژه نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

 

گفتنی است کشور الجزایر میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن است که در فضایی به متراژ ۳۰۰ متر مربع ضمن معرفی فرهنگ، آثار ادبی و نویسندگان این کشور، برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

 

بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن از بیست‌وپنجم تا بیست وهشتم خرداد ماه ۱۴۰۲در محل نمایشگاه‌های پکن برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: