با کاروان فرهنگ: ویژه برنامه نمایشگاه کتاب مسکو

شرق‌شناس روسی از «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه» می‌گوید

1402/06/11-16:09

رئیس بخش مطالعات اسلامی انستیتو شرقشناسی آکادمی علوم روسیه در سومین قسمت از برنامه «با کاروان فرهنگ» از «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه» سخن می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «با کاروان فرهنگ» که برای تبیین حضور صنعت نشر ایران در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو به مرحله تولید رسید، ساعت ۱۸ امروز یک‌شنبه (دوازدهم شهریور ۱۴۰۲) به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

در این برنامه ایگور ماتویف؛ رئیس بخش مطالعات اسلامی انستیتو شرقشناسی آکادمی علوم روسیه، حسن عبدی‌پور؛ عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و موسی عبداللهی؛ مدرس زبان روسی و معاون پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی از «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه» صحبت می‌کنند.

گفتنی است نخستین قسمت این برنامه با موضوع «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه» جمعه (دهم شهریور ۱۴۰۲) با حضور نویسنده روس برگزار شد. در دومین قسمت این برنامه نیز شنبه (یازدهم شهریور ۱۴۰۲) پژوهشگر بخش شرق‌شناسی آکادمی علوم روسیه به بررسی «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات ایرانشناسی» پرداخت.

سی‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از چهارشنبه (هشتم شهریورماه ۱۴۰۲) با ۳۰۰ غرفه فعال، آغاز به کار کرد و تا دوازدهم شهریورماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به ما بپیوندید: