مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد؛

تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم ثبت‌نام کرده‌اند/ مهلت ثبت‌نام تا ۲۷ اسفند

1402/12/23-14:24

محمد اله‌یاری گفت: تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در بخش حضوری و مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند؛ ناشرانی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا ۲۷ اسفند مهلت دارند تا به ثبت درخواست خود بپردازند.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمد اله یاری؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در بخش حضوری و مجازی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند. هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.


سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۹ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۳ به بعد خواهد بود.


سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: