مدیرعامل مهرا کارت:

«مهرا کارت» یک هدیه متفاوت سازمانی با رویکرد فرهنگی است

1404/02/19-15:59

امین نادری، مدیرعامل مهرا کارت، درباره ویژگی‌های این محصول فرهنگی، آن را یک بن‌کارت اعتباری ویژه برای خرید محصولات و خدمات فرهنگی و هنری توصیف کرد.

 

مدیرعامل مهراکارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ستاد خبری سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتخاب هدیه‌ای متناسب با سلایق فرهنگی افراد مختلف در یک سازمان یا مجموعه، همواره کار دشواری بوده است و مهرا کارت با ارائه یک راه‌حل هوشمند، این مشکل را برطرف کرده و با قابلیت‌هایی مانند صدور با ظاهر شخصی‌سازی‌شده، شارژ به مبلغ دلخواه و شرایط فروش ویژه سازمانی، یک هدیه متفاوت عزضه کرده است.

 

نادری در ادامه توضیح داد: مهرا کارت به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه‌های رفاهی خود را با رنگ و بویی فرهنگی همراه کنند. دارندگان مهرا کارت می‌توانند از آن برای خرید کتاب، بلیت سینما، صنایع‌دستی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و سایر محصولات فرهنگی استفاده کنند.

 

مدیرعامل مهرا کارت درباره فروشگاه‌های طرف قرارداد گفت: کارت‌های ما در فروشگاه‌های حضوری مانند کتابفروشی‌ها و سینماها و همچنین در سکوهای مجازی اشتراک فیلم، کتاب، موسیقی و ... قابل استفاده هستند. این تنوع، بستری گسترده و در دسترس برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورد.

 

وی همچنین به ویژگی‌های اختصاصی این کارت اشاره کرد و گفت: امکان صدور کارت‌ها به صورت نام‌دار یا بی‌نام، قابلیت شارژ مجدد، امکان ایجاد محدودیت در دسته‌بندی‌های خاص (مثلاً فقط کتاب یا فقط سینما) و قابلیت استفاده در پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات فرهنگی، از جمله امکانات ویژه این کارت برای سازمان‌هاست.

 

نادری در پایان گفت: مهراکارت، به عنوان یکی از پیشگامان حوزه فرهنگ و هنر، تلاش دارد با ارائه راهکارهای نوین، دسترسی به زنجیره‌ای از محصولات فرهنگی را برای سازمان‌ها و کاربران نهایی تسهیل کند و تجربه‌ای معنادار از هدیه‌دادن فراهم سازد.

 

سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۷ اردیبهشت 1404 آغاز شده و تا ۲۷ اردیبهشت با شعار «بخوانیم برای ایران» در محل مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد بود. این رویداد به‌صورت مجازی نیز در book.icfi.ir درحال برگزاری است.

به ما بپیوندید: