
اثر تبلیغات مستقیم کتابفروشی در جذب مخاطب به طرح پیوست نمایشگاه کتاب/ ۱۲ هزار جلد کتاب برای عرضه به مخاطبان داریم
1404/03/03-14:51
مدیر فروشگاه «کتاب اردیبهشت» لوتوس مال تهران گفت: از طریق ارسال پیامکهای تبلیغاتی گروهی و همچنین تبلیغات و اطلاعرسانی در فضای مجازی (اینستاگرام) مشتریان را از طرح آگاه کردیم.
به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، طرح پیوست سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) آغاز به کار کرده و تا پایان روز یکشنبه (چهارم خرداد ۱۴۰۴) به کار خود ادامه میدهد.
این طرح به فروش ویژه کتابفروشیها اختصاص دارد و علاقهمندان میتوانند به هر دو صورت حضوری و مجازی به بیش از ۴۰۰ کتابفروشی عضو سامانه بازار کتاب مراجعه کرده و از فرصت خرید کتاب با تخفیف یارانهای برای هر کد ملی بهرهمند شوند.
فروشگاه «کتاب اردیبهشت» لوتوس مال تهران، به مدیریت زهرا تختکشیان یکی از کتابفروشیهای تهرانی و پرمخاطب این طرح است. هرچند که این فروشگاه میان پرمخاطبها حضور دارد، اما مدیریت این مجموعه از میزان فروش به نسبت سالهای گذشته، راضی نیست.
تختکشیان درباره نحوه تبلیغات طرح پیوست توسط فروشگاه «کتاب اردیبهشت» گفت: عمده مشتریهای ما قدیمی و بومی هستند ولی از شهرهای دیگر هم مخاطبانی داریم. ما از طریق ارسال پیامکهای تبلیغاتی و همچنین تبلیغات و اطلاعرسانی در فضای مجازی (اینستاگرام) مشتریان از طرح آگاه کردیم و البته توانستیم مشتریان تازهای نیز به مخاطبان خود اضافه کنیم.
وی درباره نحوه ارسال کتاب به مشتریان و مخاطبان مجازی مجموعه «کتاب اردیبهشت لوتوس مال» اشاره کرد: «کتاب اردیبهشت» در طرح پیوست حدود ۱۲ هزار جلد کتاب را عرضه کرده و از نظر تنوع و تعداد عناوین دست پری برای مخاطبان دارد. همچنین دقت زیادی میکنیم تا کتاب خوب بستهبندی شود و در مراحل ارسال آسیب نبینند.
علاقهمندان برای خرید کتاب در طرح پیوست سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران تا پایان روز یکشنبه چهارم خرداد (۱۴۰۴) فرصت دارند به سامانه bazarketab.ir مراجعه کرده و به تهیه کتابهای مورد نظر خود با ۲۰ درصد تخفیف یارانه کتاب تا خرید ٢ میلیون تومان برای هر کدملی بپردازند و از امکان ارسال رایگان پستی هم بهرهمند شوند.