سرای اهل قلم در سومین روز نمایشگاه کتاب برگزار می‌کند

بزرگداشت مقام علمی استاد شهید مرتضی مطهری

1393/02/11-14:52

«بزرگداشت مقام علمی استاد شهید مرتضی مطهری» از برنامه‌های سرای اهل قلم در سومین روز بازگشایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که در ساعت 16 و 30 دقیقه با حضور حجت الاسلام «محمد صفر جبرئیلی» و «مریم خزعلی» برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «سبک زندگی دینی از دیدگاه استاد شهید مرتضی مطهری(ره)» از دیگر برنامه‌های سرای اهل قلم است که در ساعت 10 روز جمعه 12 اردیبهشت، به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

همچنین «علیرضا دهقانپور»، «احسان عباسلو»، «حسین ملانظر» و «محمد رضا وصفی» میهمانان برنامه‌ای با عنوان «ترجمه و تولید علمی» هستند. خانه ترجمه ایران با همکاری مؤسسه خانه کتاب در ساعت 11 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم مجری این برنامه است.

در برنامه‌ای دیگر به میزبانی مؤسسه خانه کتاب تحت عنوان «چیستی و الزامات اقتصاد مقاومتی» که در ساعت 13 و 30 دقیقه برگزار می‌شود، «داوود دانش جعفری» به معرفی کتاب «چیستی، اهداف و الزامات جهاد اقتصادی در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» می‌پردازد.

«بایسته‌های نشر کتاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» چهارمین برنامه سرای اهل قلم در روز جمعه است. در این جلسه که کارگروه ویژه تبیین و تحقق اندیشه‌های راهبردی رهبری در حوزه فرهنگ مکتوب برگزارکننده آن است، «محمد سرشار»، «مسعود معینی‌پور» و «نجفعلی میرزایی» حضور دارند.

آخرین برنامه سرای اهل قلم در سومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به همت دفتر نشر معارف انقلاب برگزار می‌شود «رونمایی از آثار آیت الله‌هاشمی رفسنجانی» است. این نشست در ساعت 18 برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

به ما بپیوندید: