مدیر عامل بانک صادرات خبرداد

امکان خرید دائمی اینترنتی کتاب در بانک صادرات

1389/02/21-08:30

بانک صادرات ایران امکان خرید و فروش اینترنتی کتاب برای ناشران و علاقهمندان حوزه فرهنگ را به صورت مستمر و در طول سال فراهم کردهاست.

سیدمحمد جهرمی، مدیرعامل بانک صادرات در گفتوگو با ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه امروز ناشران و اهالی فرهنگ از اصناف بزرگ در ارتباط با بانک صادرات هستند و این موضوع، امکان مراوده گسترده میان ما و این طیف فرهنگی را به صورت پایدار فراهم میکند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز ناشران و خریداران کتاب به خوبی توانستهاند خود را با امکانات فضای مجازی هماهنگ کنند، افزود: بانک صادرات این فرصت را به فال نیک میگیرد و امکان خرید و فروش الکترونیکی کتاب را به عنوان یک موضوع جدی در طول سال فراهم میکند.
جهرمی با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان از طرح کارت الکترونیکی تخفیف کتاب گفت: امسال بانک صادرات با توان بیشتری نسبت به سالهای گذشته در برگزاری نمایشگاه کتاب همکاری داشته و در کنار استقرار باجه­های پرداخت و دستگاههای ATM ، 500 تن از نیروهای خود را به طور مستقیم در نمایشگاه به کار گرفته تا بتواند به بهترین نحو به فعالان و علاقهمندان حوزه کتاب و نشر خدمت رسانی کند .

به ما بپیوندید: