نماینده نمایشگاه کتاب فرانکفورت:

نمایشگاه کتاب تهران، حلقه ارتباط با ناشر و مخاطب است

1389/02/22-08:30

اورسولا هلپ، نماینده نمایشگاه فرانکفورت، هدف از شرکت در نمایشگاه کتاب تهران را تعامل و تبادل فرهنگی با ایران و نمایش تولیدات فرهنگی آلمان اعلام کرد.

به گزارش ستاد خبری بیستوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، هلپ، مدیر غرفه اتحادیه ناشران آلمانی با اشاره به اینکه تا به حال 8 دوره در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته است، گفت: امسال با 623 عنوان کتاب از 215 ناشر آلمانی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شدیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این غرفه شد.
وی گفت: تازههای ادبی، اسلام شناسی و ایران شناسی و کودک و نوجوان از جمله حوزههایی بودند که بیش از سایر حوزهها مورد استقبال قرار گرفتند.
مدیر غرفه اتحادیه ناشران آلمانی افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه کتاب تهران، نمایش تولیدات صنعت نشر آلمان، ارتباط با ناشران برای ترجمه آثار و ارتباطات فرهنگی بیشتر بین دو کشور است.
نماینده نمایشگاه کتاب فرانکفورت درباره جایگاه نمایشگاه کتاب تهران در سطح بینالمللی گفت: نمایشگاه کتاب تهران با سایر نمایشگاههای بینالمللی قابل مقایسه نیست، چرا که نمایشگاهی مثل نمایشگاه بینالمللی فرانکفورت، یک نمایشگاه صرفا تجاری برای خرید و فروش حق کتاب و تعامل بین ناشران است. ضمن اینکه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه در حرفه خود، مشخص عمل می‌کنند. به طوری که در طول 5 روز نمایشگاه فرانکفورت 3 روز ابتدایی خاص بازدیدکنندگان حرفهای است.

به ما بپیوندید: