مدیر غرفه انجمن ناشران بین المللی سوئیس:

نمایشگاه کتاب تهران، یک گام جلوتر از نمایشگاه‌های جهانی

1389/02/22-08:30

گرتافوف، مدیر انجمن ناشران بینالمللی سوئیس، نمایشگاه کتاب تهران را بهترین فرصت برای ارتباط ناشران و نویسندگان با مخاطبان دانست و گفت که همین ارتباط، بهترین نتیجه حضور این انجمن در نمایشگاه کتاب تهران است.

به گزارش ستاد خبری بیست وسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، مدیر غرفه انجمن ناشران بینالمللی سوئیس گفت:  انجمن ناشران بینالمللی سوئیس تا به حال 10 دوره در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده و در این دوره بیش از 200 عنوان کتاب عرضه کرده است.
وی گفت: اکثر کتابهای غرفه سوئیس در حوزه معماری است، چرا که سوئیس کشور کوچکی است اما از پشتوانه و سابقهای مهم در معماری برخوردار است، برای مثال هرزوگ و دمرون از برجستهترین معمارهای سوئیسی هستند که استادیوم ورزشی پکن را ساختند.
مدیر غرفه انجمن ناشران بینالمللی سوئیس با تاکید بر اینکه "خوشبختانه دانشگاهیان ایرانی در حوزه معماری از کتابهای ما استقبال خوبی کردند" افزود: این انجمن تا به حال در نمایشگاههای بزرگ و بینالمللی بسیاری از قبیل لندن، آفریقای جنوبی، فرانکفورت و ... حضور داشته اما نمایشگاه کتاب تهران از لحاظ استقبال و حضور مردم، بیشتر مطرح است.
گرتافوف با اظهار خوشحالی از حضور در نمایشگاه کتاب گفت: ما به خاطر مردم در این نمایشگاه شرکت کردیم تا بدانیم آنها چه دوست دارند و به خاطر همین، ارتباط با مردم برای ما بهترین نتیجه شرکت در این نمایشگاه است.

به ما بپیوندید: