محمد جهرمی عنوان کرد:

توجه به نیاز مخاطب؛ اولین گام در جهاد اقتصادی

1390/02/20-08:30

محمد جهرمی توجه به نیاز مخاطب را اولین گام حوزه چاپ ونشر در کشور دانست و با اشاره به اهمیت مهارت های کسب و کار در جهاد اقتصادی بر لزوم توجه نویسندگان به تولید آثاری با موضوع مهارت های کسب و کار تاکید کرد.

به گزارش بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: نویسندگان دقت کنند که نیازهای نسل جدید را با ارتباطات بهتر و بیشتر شناسایی کنند و در آثار تولیدی نگاهی به نیازهای دانش و مهارت های زندگی و همچنین مهارت های کسب و کار داشته باشند. به گفته جهرمی مهارت های کسب وکار موضوع ناآموخته دانشگاه هاست که می تواند با کمک حوزه نشر و کتاب جبران شود.
وزیر کار و امور اجتماعی دولت نهم همچنین در ادامه تبیین جایگاه جهاد اقتصادی در صنعت چاپ و نشر به اولویت دیگری اشاره و تصریح کرد: درباره حوزه چاپ و نشر توسعه چاپخانه ها ومساله کاغذ بسیار مهم است که بحمدالله این موضوع مورد توجه وزارت ارشاد است.

به ما بپیوندید: