جلد پانزدهم دانش نامه جهان اسلام در نمایشگاه

1390/02/20-08:30

پانزدهمین مجلد از دانش­نامه جهان اسلام، جلد «خ» از کلمات «خدا» تا «خلعت» منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.مسئول فروش موسسه فرهنگی هنری کتاب مرجع در گفتگو با ستاد اطلاع­رسانی نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران گفت: جلد پانزدهم دانشنامه جهان اسلامی در نشر مرجع به اتمام رسیده و در بیست و چهارمین نمایشگاه بین­الملللی کتاب تهران به علاقمندان عرضه می­شود.مهدی نظام زاده افزود: جلد پانزدهم شامل مدخل­های خانه، خبرگزاری، خشیت خضر تا خلعت می­پردازد. این مجلد با همکاری عده­ای از پژوهشگران زیر نظر دکتر غلامعلی حداد عادل تدوین شده است.وی تصریح کرد: هدف اصلی نشر کتاب مرجع تهیه دایره المعارف جامع و کاملی است که حیطه جهان اسلام را فرا گیرد.

ناظم زاده در ادامه با اشاره به دانشنامه­های نشر مرجع خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت­های ما در حوزه نشر دایره المعارف­هاست که با عنوان کتاب­های کوچک در 30 عنوان با موضوعاتی مانند حزب در ایران و تاریخ در نمایشگاه عرضه شده­اند.
مسئول فروش موسسه نشر مرجع در ادامه گفت: دایره­المعارف­ها شناسنامه­های هر کشور هستند. مراجعی که بوسیله آنها در تمام دنیا شناخته می­شویم. مخاطبان اصلی دایره المعارف­ها بیشتر افراد محقق و اساتید دانشگاهی هستند. البته شرق­شناسان و ایران­شناسان هم از علاقمندان دایره­المعارف­ها هستند.

به ما بپیوندید: