قائم مقام نمایشگاه کتاب خبر داد

استقبال بي‌نظير مردم در روز نخست نمايشگاه كتاب

1391/02/14-08:30

 

داریوش رضوانی، معاون اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران در گفت‌و‌گو با «ایبنا» از استقبال بی‌نظیر مردم در ساعات نخستین نمایشگاه كتاب خبر داد و گفت: با این استقبال به نظر می‌رسد ناشران برای جایگزین کردن کتاب دچار مساله شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رضوانی در پاسخ به این پرسش که «مردم چطور می‌توانند بهتر از نمایشگاه دیدن کنند؟» گفت: ما استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را پیشنهاد می‌کنیم زيرا با استفاده از این وسایل نقلیه بهتر می‌توانند به مقصد و مبدا خود برسند.

وی اضافه کرد: اگر بازديدكنندگان بخواهند از بخش ناشران کودک و نوجوان دیدن کنند بهتر است از سمت ایستگاه متروی مصلا وارد نمايشگاه شوند و اگر می‌خواهند از بخش بین‌الملل یا شبستان که ناشران عمومی وجود دارند، دیدن کنند بهتر است از قسمت متروی شهید بهشتی وارد نمایشگاه کتاب شوند.

وی برای اطلاع یافتن بهتر دیدارکنندگان هم گفت: سعی مردم بر آن باشد که به سایت‌های اطلاع‌رسانی مانند سایت خود نمایشگاه www.tibf.ir مراجعه و از اطلاعات محیطی آن استفاده کنند. اين اطلاعات در همه نقاط نمایشگاه در دسترس مردم است. همچنين مردم سعی کنند از نقشه‌هاي راهنما و اطلاع‌رسانی‌ها استفاده کنند تا انرژی کمتری را در این هوای گرم صرف کنند.

وی در ادامه سخنانش درباره استقبال مردم از بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب افزود: با توجه به تغییرات مثبتی که امسال اعمال شده است پیش‌بینی می‌شود امسال از سال پیش هم که پنج میلیون دیدارکننده داشت، بیشتر باشد.

 

به ما بپیوندید: