وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح سالن ربع قرن نمايشگاه كتاب تهران

مجموعه «ربع قرن جهاد فرهنگي» از ابتكارات اين دوره نمايشگاه كتاب است

1391/02/15-08:30

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بعدازظهر روز 14 ارديبهشت از سالن ويژه «ربع قرن جهاد فرهنگي »بازديد و آن را افتتاح كرد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، «سيد محمد حسيني» در بخش‌هاي مختلف اين سالن از جمله بخش يادمان، نمايشگاه كتاب از منظر مقام معظم رهبري، خبرنامه‌ها و نشريات 24 دوره گذشته، بخشي از نگاه مطبوعات، لوح‌هاي ناشران برگزيده دوره‌هاي قبل و نمودارهاي صعودي تعداد ناشران داخلي و خارجي و نمودار بازديدها بازديد كرد. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پس از اتمام بازديد، نظر خود را به يادگار در دفتر ربع قرن بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، ثبت كرد.

وي درباره لزوم برپايي چنين بخشي در نمايشگاه كتاب، گفت: برپايي بخش ويژه ربع قرن جهاد فرهنگي، اقدام ارزشمندي است كه اين امكان را به افراد مي‌دهد تا از روند كيفي و كمي برگزاري 24 دوره گذشته نمايشگاه كتاب باخبر شوند.

حسيني در ادامه بيان كرد: مجموع ربع قرن جهاد فرهنگي از ابتكارات اين دوره نمايشگاه است كه مروري بر تلاش و مجاهدت دست‌اندركاران نمايشگاه از نخستين دوره برپايي تاكنون دارد ضمن اين كه فرصت خوبي براي ملاحظه روند تكاملي اين رويداد و سنجش آن از لحاظ كيفي و كمي است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي توصيه‌اي نيز به مسئولان اين بخش داشت، آن‌كه، بهتر است نظرات بازديدكنندگان و صاحب‌نظران اخذ شود تا در سال‌هاي آتي مورد استفاده قرار گيرد، اين امرموجب مي‌شود اين رخداد عظيم فرهنگي به بهترين وجه برگزار شود و در نوع خود در جهان بي‌بديل باشد.

به ما بپیوندید: