فعاليت‌هاي بخش فناوري اطلاعات امور بين الملل تشريح شد

1391/02/18-08:30

بخش فناوري اطلاعات امور بين الملل بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران نحوه و نوع فعالیت خود را در این نمایشگاه را اعلام کرد.

 

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، بخش فناوري اطلاعات امور بين‌الملل نمايشگاه كتاب فعاليت خود را از پايان نمايشگاه كتاب سال گذشته آغاز كرد و در اموري مانند خدمات فروش به خريداران، خدمات انبارداري به ناشران، حسابداري و حسابرسي به ناشران و بانك را به مخاطبان ارايه مي‌دهد.

براين اساس از يك هفته پيش از بازگشايي نمايشگاه كتاب كه كتاب‌هاي ناشران خارجي از گمرك به نمايشگاه انتقال مي‌يابند، نرم‌افزارهاي فروش، انبارداري و حساب واحد فناوري اطلاعات فعال مي‌شود. همچنين از فروردين ماه تا يك روز مانده به آغاز نمايشگاه كتاب، ورود اطلاعات ناشران صورت مي‌گيرد و 170 شعبه بانك، كارت‌هاي الكترونيك خريد كتاب را براي فروش ارايه مي‌كنند.

اين شعبات در 10 روز برپايي نمايشگاه كتاب به 20 باجه آنلاين خدمات بانكي تقسيم شده و پيش از راه‌اندازي شبكه، نرم‌افزار و كامپيوترهاي پرسنل بانك و فناوري اطلاعات در دو مرحله بررسی مي‌شوند. كارشناسان نرم افزار و شبكه نيز با حضور در ايام برگزاري نمايشگاه كتاب از بروز اتفاقات احتمالي جلوگيري مي‌كنند.

همچنين دو سرور بزرگ در اين قسمت وجود دارد كه از اطلاعات ورودي به سيستم‌ها به صورت لحظه‌اي نسخه پشتيبان مي‌گيرد.

به ما بپیوندید: