همسر شهيد «مصطفي احمدي روشن» در نمایشگاه کتاب:

شهادت با بيداري اسلامي عجين شده است

1391/02/19-08:30

فاطمه بلوري كاشاني ضمن تاكيد بر اهمیت حفظ ياد شهيدان به ويژه شهداي هسته‌اي، شهادت را مساله‌اي عجين با بيداري اسلامي توصيف كرد.

 

فاطمه بلوري كاشاني، همسر شهيد «مصطفي احمدي روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران گفت: وظيفه ما و همه كساني كه به نوعي مسئوليتي در جامعه بر عهده دارند، زنده نگه داشتن ياد شهدا به ويژه شهداي هسته‌اي است كه مي‌تواند براي جوانان مفيد باشد.

وي افزود: شهيد احمدی روشن، شهيد جواني بود و الگوگيري جوانان از وی مي‌تواند در راه پيشبرد اهداف اسلام بسیار موثر باشد.

همسر شهيد مصطفي احمدي روشن، شهادت را نوعی بيداري اسلامي توصيف و اظهار كرد: تظاهرات، شهادت‌ها و اعتراض‌هايي كه در زمان انقلاب و يا امروز در كشورهاي ديگر اتفاق افتاده همه در يك راستا يعني همان بيداري اسلامي است و نمي‌توان شهادت را از بيداري اسلامي جدا دانست.

بلوري كاشاني ضمن تشكر از مسئولان برگزاري بیست‌وپنجمین نمايشگاه بین المللی كتاب تهران براي توجه به شهداي هسته‌اي، تصريح كرد: اگر مي‌خواهيم اين اقدامات نتيجه بخش و موثر باشد بايد براي تداوم آن تلاش كنيم.

خانواده شهيد مصطفي احمدي روشن در سومين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در مراسم رونمايي از كتاب «من مادر مصطفی» که به یاد و خاطره این شهید نگاشته شده است، شركت كردند.

به ما بپیوندید: